Kızlar bebeğim 3 aylık normalde hiç böyle Yapmazdı ama bugün tüm gün boyunca sadece yarım saat uyudu oda yarım yarım kafayı yicem Gazi desen yok altı temiz karnı tok hatta rezene ile anason verdim ama yine ağlıyor yine ağlıyor ateşi falan da yok sizin bebekleriniz nasıl böyle olan var mı 😭😭😭 Not: Anne olmak çok zormuş şimdi annemi daha iyi anladım 😂😂