41+3 gun dünya ya geldi oğlum. Çok şükür…
Ama ölümden döndüm aksilikler oldu. evlatlarıma bağışladı RABBİM. Şuan tek sorunum 30 gün olmasına rağmen hala geçmeyen ishalim var çok sancılı. Sizlerde oldu mu yada duydunuz mu. Hastaneye test verilecek ama çok kötü bir durum bu gerçekten 😕