Zelis1 Kızlar hayırlı akşamlar bi sorum olucak 1 hafta yı geçti adetim gelmedi test yaptım çıkmadı başına gelen varmı test bozuk olabilir mi yada yokmudur ?
demirboy Zelis1 bana da aynısı oldu benim 2 hafta geçti bebeğim 10 aylık ve emziriyprum sanırım ondan oluyor. Testte de negatif çıkmıştı adetim 15 gün geçti sonra adet oldum