05ay05az20e1sra14na9di3r27 Emerken çekiyor 2 3 kere bidaha ıhıh diyor saga sola dönüyor memeyi bulmaya çalışıyor bidaha emiyor bu böyle devam ediyor neden acaba
Hapyykids11 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benim bebişim de yapıyor bunu oyalaniyir kendince bende bekliyorum izin veriyorum sağa sola bakıyor sonra emiyor zaten 😄 kaç aylık bebeğiniz
Hapyykids11 05ay05az20e1sra14na9di3r27 oy kuzum daha minnacık büyük ihtimalle gazı vardır canım gazını çıkartıp tekrar emzirebilirsin
Hapyykids11 05ay05az20e1sra14na9di3r27 10 günlük bebek gazını çıkartamaz annesi senin yardımın gerekir
Hapyykids11 05ay05az20e1sra14na9di3r27 omzuna yaslayıp ellerinle sırtına hafif hafif vur ki ağzından da çıkarsın gazını
Hapyykids11 05ay05az20e1sra14na9di3r27 çiş le gaz aynı değildir canım bebeğin kıvranıp duruyorsa bacaklarını karnına doğru çekiyorsa büyük ihtimalle gazı vardır sende ona yardım etmen gerekir, küçücük bebek yapamaz desteğin lazım bebeğine
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Hapyykids11 ağzından gaz çıkarmıyor yapiyorum ama . Emdikten sonra omzuma koyunca ağlıyor sürekli emmek istiyor
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Hapyykids11 bağırsakları sıkıştıran şey gaz değil mi🤔 cis dedigim büyük cis yani onu kolay yapıyor ama gazı da bilmiyorum emerken çırpınıyor ememiyor tutayım da emeyim demiyor yani