Deryadeniz56 uyku tulumu konusunda master yaptım.2.8 tog cok sıcak tutar,yorumları da okudum içine uzun kollular,kilotlu çoraplar 😐Ben 1.7 kullanıyorum 22-23 derece evimiz içine sadece askılı bady çorap da yok.Lütfen gece yatarken çoraplı yatırmayın bebişleri kan dolaşımı açısından sağlıklı değil.Bebişlerimizi soğuk değil sıcak terletmek hasta eder🥰