Byn87 Daha çok küçük olduğu için ne kadar yerse yesin doymadı gibi hissetmeniz normal. Sürekli emmek istediginden size ac gibi geliyor. Anne sütü de mamaya göre hızlıca sindiriliyor. Mama ise midesine oturduğu icin daha çok uyuyor. Yanıltıcı tarafı burasi. Sütünüz geliyorsa hiç mama vermeyin. Günde bir kere kaka yapıyorsa, bezleri cisliyse, aylık kilo alımı iyiyse zaten mamaya gerek de yoktur. Doktorunuz size gerekiyorsa mamaya başlatır zaten 😊