Ravzam30 Benım kızım çok saçlı doğdu 5 buçuk aykıgız suan sac rengı hafif acık kahveye döndü bıde baktığımda sacları seyrekleşmeye basladı yattığı yerler hep saç oldu arka ense bölümünden saç epey azaldı neden dökülüyor acaba bilgisi olan varmı
Khumar_cafar Ravzam30 bilimsel bi açiklamasini bilmiyorum ama ben bebek oyle saç doker diye duymusdum. Saci dokulmeye basliyorsa kendiniz kesin saclarini. Hem hepsi ayni anda uzar.
BademsMam Ravzam30 benim kızımın da öyle 3 aydan beri dökülüyor. Heryer ince ince saç teli ☺️ ilk saçı olduğu için dökülüyor güçsüz diye.
Aselhafsa61 Ravzam30 ben 7 gunluk ve 45 gunluk sıfıra vurdum iki kere saclari sık olsun diye seyrek olmasın diye
Fatihinannesiii Benimki de öyle oldu bebişlerin dökülür çıkar sonradan ben hiç sıfıra vurdurmadim sık çıkar dediler ama istemedim
Misssimsek Ravzam30 benim.oglan da 5 aylık. Zaten azıcık sacla dogmustu 2 3 aylikken de olanlar da döküldü şimdi yeniden çıkıyor. Üst tarafta baya uzadı kızıl kızıl 😂 her bebekte oluyor sanırım.