bebisanne Ebrcrkc ama şimdiden baş edemedim uyumuyor kucagımds uyuyor birtek o da agırlasıyor zamanla 🤔😊
Gmzakn bebisanne ayakta aynı bence onun yerine hamak ya da kücük yer beşiklerinden al onda salla ben gündüz küçük o yerdeki beşiklerden kullanıyorum gecede odamızdaki beşiği
Ercanekininannesi Ben hiç sallamadım memede uyutuyorum annemde ben olmadığımda kucağında pışpışla uyutuyo. Bi ay sonra fln bağımsız uykuya geçirmeye çalışcam. Sallamaya alışırsada ilerde çok sık uyanır ve ağırlaştığında yine sıkıntı yaşarsın