RN06072020 Merhaba ☀️ bebeğim 5 buçuk aylık kıyamadık hiç kestirmedik ilk saçları hala duruyor.Hareketlenmesiyle beraber düğümcükler oluşmaya başladı 😊. Ve saçlarını çektiğini farkettik ufak ufak.Saç kesimi için uygun olan nedir annelerimiz ?
Duru2819 RN06072020 bence makine ben çevremdeki bilmişler yüzünden permatikle yaptım beş yıl yaşlanmısımdır çok Zor oldu kafasını oynattı. Islat sabunla yap dediler permatik tıkandı çocuk kafasını döndürdü sürekli bende uyutup kurutup geri kalanı öyle yavaş yavaş yaptım ama bir daha asla ne keser ne kestiririm