Derinsmomm Karbonatlı su ile sildiginde o beyazlık gidiyosa süt beyazı cnm. Ama sildiginde altında başka bı kalıntı birakiyosa (kiminde hafif kirmizi gibi bı renk kalıyomus) o pamukçuk. Kızımın kendi doktoru baktığında pamukçuk var demedi. Başka doktora götürdüğümde pamukçuk dedi. Karbonatlı su ile açıldık o beyazlık gitti. Öbür doktor yanılmış. Süt beyaziymis