Oğlum 3 aylık. Acıkınca ağlayan dayanamayan bir bebek. Bugün 11 de güzelce emdi dışarı çıktık bu saate kadar asla emmek istemedi sürekli etrafa bakıyor farklı farklı. 6 saat oldu emmedi ama hıçkırıyor şuan aç gibi değil aç olsa ağlar ama 6 saat nasıl emmeyip keyfi yerinde oluyor