Arafinannesi Momcu 2-2 buçuk saatte bir en fazla ama bunun haricinde aç olduğunu hissedersen çok ağlarsada verebilirsin ben öyle yaptım sarılık olmasın diye..
Arafinannesi Momcu canım onlara bakma sen emzirdikçe süt kanallarında açılır sütünde bollaşır çocukta toparlar gaz sıkıntısı yoksa her istediğinde ver saate bakma..
Zeynepnisaa İlk bir ay 2 saati geçirme ama saati yok bu işin bebeğin nasıl isterse bir ay sonra sakın gece emzirmek için uyandırma ben doktor yüzünden öyle yaptı alışkanlık oldu sürekli gece uyanıyor o isterse gece ver
Epifenomen-gkc Zeynepnisaa benimki 12den 5e kadar uyanmıyr gece 32 günlük en uzun uykusu o uyandırmaya çalışıyorum yapmamalı mıyım
Pineapple20 Momcu doktorum öğün yap zırt pırt emzirme dedi ama sen onu bi de gazlı ve sarılığı olan bebeğe sor😄 saatlerce emzirdiğimi bilirim 😫 ama tabiki en güzel öğün yapmak en az 2 saatte bir emzirmek
Deletedmom_29 Momcu 2 saatte bir ideal olan. 3 saatte dedilerse kastettikleri şey "3 saati geçirme"dir. 3 saati geçince biraz sıkıntı olabiliyor onun dışında illa 2 saatte bir verilmesi gerekmiyor bebek istedikçe vermenizi tavsiye ederim
Momyyyy Momcu ben 2 saate bir emzirdim belli bir süre 40 çıkana kadar sonra zaten bebek seni yönlendiriyor
DuyguDamla Momcu canım ben her istediğinde veriyodum ama süreklide gazını alıyordum sancısı olmasın diye ilk zamanlar 2 saati geçmemeli bence
Daisyy Momcu 10 günlük bebeğin öğünü mü olurmuş o doktor da bi garipmiş. Sürekli emzirin sürekli. Gak meme guk meme. 40 günden sonra düzene girer zaten.
Pelin55 Momcu gak dese meme guk dese meme ne zaman isterde ozaman emzirin 3 saati asla beklemeyon cok kucuk bebeginiz daha