Momcu Doğumdan sonra bebeğinizin kan şekerini mutlaka ölçtürün Ben o hata yapıp eve Geldim bir gün sonra tekrar hastaneye gittik bebeğim 20 gündür yoğun bakımda şeker hastası da değilim şeker yükleme testlerim normal çıktı çok sağlıklı bir gebelik geçirdim
Ballokumu Momcu benim bebeğim de hastaneden hiç çıkmadan yoğun bakıma alındı:( 6 gün kaldı yoğun bakımda ama şimdi iyi şükür. Allah şifalar versin, bir an önce düzelir inşallah kuzucuk. Şimdi kaç çıkıyormuş şekeri soruyor musunuz
deryardakayra Benimde gebelik şekerim vardı hiç bir özel hastanede doğum yapamadım hiç biri almadı mecbur zeynepkamilde yapmıştım ama iyiki yapmışım 3 gün tuttular beni ve bebeğimin 3 gün şekerini kontrol ettiler bende ilk defa görmüş,öğrenmiş oldum
Momcu deryardakayra liw hospitalda yaptım Doktor muayene etti bebeğin hiçbir şeysi yok dedi bizi eve gönderdi ve akşam sabaha kadar çocuk ağladı şimdi de korkuyorum kalıcı bir şey olmasın gibisinden güya özel hastane o kadar para verdim yazıklar olsun
deryardakayra Momcu Allah ’ım korusun işte özel hastane diyoruz bir sürü para döküyoruz daha napalım kime güvenelim yahu
Ballokumu Momcu kontrole götürdüğümüzde bir sıkıntı olmadığını söyledi doktoru. Gözünde de bir sorun yok gibi. Görmeyle alakalı mı söylediğiniz şey