Anneler merhaba.. bugün kızımın kırkı çıktı 🙏🏻
doğumum sezeryan oldu . İlk dönemler sütüm azdı ve göğüs uçlarım perişan yara oldu kan ve süt karışık geliyordu . Göğüs uçlarım da çok minicik . Sütüm az gelince kızım sarılık oldu . Mama ile takviye etmek durumunda kaldık biberon kullandık . Şimdi de meme tutmuyor biberondan gelen bol mamaya alıştı . Ne yapabilirim nasıl memeye geçeceğim 🥺🥺