SenZeytinim Kullanışlı bebek arabası önerirmisinz bana. 1500 ü geçmimicek yalnız ona göre önerelim. 😁 🙈
Birkucukeylulmeselesi SenZeytinim https://www.e-bebek.com/joie-litetrax-4-travel-sistem-bebek-arabasi-p-joi-t1112yccrm006/ biz bunun pusetini almadık 1400 ben çok memnunum kızım kucağımdayken açıp kapatabiliyorum
SenZeytinim bir_pasa_annesi kışın da kullanabileceği yağmurlupu rüzgarlığı olan arabalara bakıyorum ben. 😊