baybyumusak Arkadaşlar 5 ay 10 günlük erkek bir bebegim var. Sesime tepki veriyor, bana bakıyor ama göz temasi kurmuyor. Lutfen yardimci olun , sizin bebekleriniz ne zaman göz temasi kurmaya basladi ?
Kaansmommy baybyumusak bizdede var aynı sorun bizimki 3 aylıkken epilepsi nöbeti geçirmişti onun için hastaneye gidip emar çekindiğimizde beyin kanaması gerdiğini öğrenmiştik sonra göz teması yok dedi doktorlar bizde uzm bi göz doktoruna gittik doktor beyin kanaması olan yer göz sinirlerine yakın felan gibi bişey dedi iki test istedi pahalıydı bu ay yaptıramadık diğer ayı bekliyoruz bakalım
GoGirl baybyumusak kucaginiza oturtup tam goz hizasinda sarki soyleyin dikkatini cekicek abarti hareketler yapin o zamanda mi kurmuyor temas
Perihann baybyumusak 2 aylikken goz temasi kuruyordu oglum su an 4 ay 18 günlük herseye tepki veriyor. Takip ediyor odadan çıkarken falan Siz doktora goturdunuz mu hic goz muayenesi icin
GoGirl baybyumusak bi danışın o zaman baska doktora cunku goz takibi 2 aylikken fln saga sola yavas sekilde takip edebiliyorlar bi goz doktoruna gidebilirsiniz biz 6. Ayda gtmistik doktor tavsiyesiyle zaten
baybyumusak GoGirl daha once ışıklı takip yapti doktor normal dedi ama simdi gidemiyoruz koronadan. Yurtdisindayim özel hastaneye bile gidemiyoruz kabul etmiyorlar
GoGirl baybyumusak normal dediyse belki de sin abartiyor olabilirmisiniz acaba zaten cok uzun goz temasi kurmazlar sizde yere yatirip yavasca oyuncagi cingirakli mesela sallayarak saga snr sola gosterin aonucta doktor normal demis
baybyumusak GoGirl normalde hiç evhamli degilimdir ama söz konusu evlat oljnca insan bildiğini de unutuyor inanın. Öyle yapıyorum bakiyor etrafi inceliyor. Galiba bjr bebketen fazlasını bekliyorum. Guzel yorumlar ve yönlendirmeleriniz için teşekkür ederim. Mevlam kimseyi evladiyla imtihan etmesin
GoGirl baybyumusak amin Allah hepsini esirgesin kotu seylerden anne olunca donem donem bu tarz kaygilara herkes dusuyor bende cok duserim 2. Cocugum ama yine de insan ya normali bi degilse diye kaygilaniyor snr onu yapmaya basliyor baska seyler dusunuluyor annelik zor😊 saglikla buyusun herkesin evladi