Bizimkide 18 Eylül doğumlu artık tamamen yürümeye başladı. Dişi yoktu geçen ay şükür 3 tane üstten aynı anda patladı. 1 yaş aşısında 8500 dü çok kafaya taktım diğerleri öyle değildi bu üçüncü olunca acaba bakamadım mı diye vicdan yaptım. Beslenmesine önem verdim biraz zorla da olsa YouTube filan izleterek mecbur çünkü en alttaydı diğer bebeklerim emerek aldığı kiloyu bu ablalarına bakmaktan meraktan emmediği için alamıyordu . Şükür bugün tarttım 10 kilo olmuş tam. Ne yaptım dersem hergün 1 tereyağlı yumurta 1 muz ve çekilmiş badem ve ceviz verdim bınların yanında da normal yemek çorba vs şükür 10 kg gördük. Gel al baba abla gibi kelimeleri çok anlaşılır söylüyor:))