Sherlocki Ben doğduğundan beri uyandırmıyorum hiç kendiliğinden kalkıyordu .İlk doğduğundan beri 2 saatte bir uyandığını göremedim hiç kalkmıyorduda zorladım 2-3 gün kalkmayınca ellemedim 4-5 saatte uyanıyordu şükür sarılık felan 5 günlükken oldu 1 haftada geçmişti .Ki bizde iki aylığız işte kaldırmıyorum kaldırma yani sende kendi kalkar zaten 💎