Bebegim hic bana düşkün degil 1 yasinda kendi basimizayken cok guzel eğleniyoruz gülüyoruz ama babasi gelince asla beni aramıyor yada halası babaannesinin görünce koşuyor onlara yüzüme bakmıyor bi daha hele gecen gözlerim doldu valla üzüldüm benden atladi gitti halasina yüzüme bile bakmadı cok ağrıma gitti onlarda ay bizi v9k seviyor pesimizie ağlıyor gibi cok şey söylüyor sanki beni sevmiyormuş gibi sinir oluyorum benden bıkıyor heralde başkasını görünce degisik geliyorsa bende benim peşimden ağlasın benim yanımdan hiç gitmesin istiyorum