zdm00 Biogaia kullandığımdan beri bebeğim cokk ıkınıyo ıkınmakdan uyuyamıyor. Acaba Biogaia mı yapıyo 😔
DuyguDamla zdm00 canım valla ben 2,5 ayllıkken bıraktım bütün gaz ilaçlarını hiç birini kuklanmıyorum şuan 3 ay 12 günlüğüz bıraktığımdan beri sanki daha iyi gaz çıkarıyo gibi bi kaç gün kullanma hiç bişey sürekli masaj yap belki etkisi olur
zdm00 DuyguDamla benimkisi daha 38 günlük cok gazlı bi bebek bırakırsam daha kotü olur die korkuyorum
edaozdxxr zdm00 ıkınma gazın dışında bağırsak gelişimi esnasında da oluyor canım. Ben de çok ikiniyor diye bırakmıştım. Şimdi 2 aylık birkaç gündür düzenli veriyorum çok rahatladı bebeğim.
zdm00 edaozdxxr normalde de ara ara ıkınırdı ama dünberi cok olunca vermedim ilacı vereyim tekrardan o zaman. Büyüyor bebeklerimiz demek ki🌸🧿