Pares doktor ne bilirmiş ne ya? bizi anne olarak yetersiz hissettirdikleri yetmiyomus gibi bide doktoru eksik buluyolar ise bak. Değerleri, sağlığı yerindeyse çok kilo almasın ne olacak,kim dedi çok kilo alımı sağlıklı olan iyi olan diye. Çok zor baş etmek böyle şeylerle kardeş çok