metay5 yakın arkadaşımın kızım4 yaşında hala parmak ucunda yuürüyor doktorada götürdğ doktor yaptğı kıayeneden snra hergangi bir sorun yok kemik kapısı normal ayakkabıylada yürüyebiliyor problem yok öyle alıştığı için devam ettiriyor demiş sizinde öyledir belki