Doğumdan sonra kabızlık oluyor ama önleminizi alın. Benim makat çatlağı olmuştu günlerce tuvalette ağladım siz de aynısını yaşsmayın.kabız yapmayacak şeyler yiyin ve bana doktorum duphalac yazmıştı. Kabızlığı önlüyor ve emzirirken rahatça kullanılıyor.