Cemre44 Kizlar bebegi 4 aylik olanlar gunde kac defa buyuk abdest yapiyor benim kizim onceleri gunde 1 defa bi ara 7 gun yapmamisti simdi gunde 2 defa yapiyor acaba ishalmidir
Egemen26 Cemre44 canım bizde dört aylık olduk günde iki ve ya üç kere yapar çok sulu kıvamlı değilse ishal değildir
1Nisa1merve Benm de 3 gune bir yapmaya baslamsti sonra 2 güne 1di .bu ara günde 1 yapmaya basladi .birde kan ilacindan mi nedr koyulasmaya basladi . Yapmadgi zaman mama vermeye baslayinca aninda yapmaya basliyo neden böyle acaba sizde de boyle mi .
Cemre44 1Nisa1merve ben mama kullanmiyorum 2 gundur kan damlasi veriyorum o yuzden bilmiyorum ama surekli buyuk abdest yaptiggi icin kilo da alamiyor bu ara
Adige3062 Kizlar biz gecen hafta da 1 bu haftada 2kere yaptık önceden cok düzenliydi simdi böyle oldu ama normalmis