Arkadaşlar sorum şu 9 günlük kızım var ve sarılığı 14 çıktı Dr 2 saate bir emzir dedi ama ben geceleri 1 saate gündüzleri ise yarım saatte bir emzirmeye çalışıyorum uyandırmakta zorlanıyorum ama kızım iki gündür düzeliyor gibi şimdi sorum şu kızım 5 dk emiyor fazlası yok ve bu sırada göğsümün ilk gelen su olan sütü emiyor tekrar uyandıramıyorum ki zaten zor uyanıyor ne yapmalıyım normal mi yoksa sarılıktan mı