Gizemy Merhaba annelerim yardım istiyorum, bebeğimin kıyafetlerinde hep anne sütü lekesi kalıyor yıkıyorum ama çıkmıyo yardımcı olabilecek biri var mı ne kullanıyorsunuz deterjan ağız mendillerimiz badilerimiz hep leke oldu🥺
elfozyil Gizemy minoris doğal deterjan kullanıyorum dediğiniz gibi hep sarı sarı kalıyor kokusu da oluyor 🤦🏻♀️ Resmen beyazları sararmıştı. Bende 40 derecede önce omo ile yıkayıp sonra tekrar kendi deterjanımızda yıkayarak çözümü buldum şimdi dalin granül sabun aldım bakalım onda başarılı olacak mı :)
Gizemy elfozyil ayy deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirim yazık bir kez giydirdiğimi bir daha giydiremiycem böyle giderse😣
elfozyil elfozyil tabi ki ama sizde önce omo sonra doğal deterjanı deneyebilirsiniz :) yoksa asla beyazlaşmayacaktı 🤦🏻♀️ Şimdi bembeyaz oldular