duygu00 Ftm1 nasıl anladınız diş çıkardığını benim bebeğim doğduğundan beri salya çıkarıyor çünkü anlayamıyorum o yüzden
Minnak-anne Ftm1 bizde 4 aylıgız 2 bucuk sysan beri salyalanmıstı simdi bi tane cıkardık ikincisi de yolda dis genetikmiş ebemiz oyle demisti ailede erken cıkaran vardır ona cekmiştir demişti . Yani korkulacak bi durum değilmiş☺️
Egemen26 Ftm1 bi dört aylık olduk eli ağzında salya su çok var kulağını çekiştiriyor diş nezaman gelir bilmiyorum çok heyecanlı 😁
Slmrkn Hayrli olsun belirtileriniz neler benim kızım da 4 aylik kaç gündür salyası elini ağzından cikarmayisi dış belirtisi mi
Ftm1 duygu00 zaten diş yerleri vardı doğduğunda doktor dişleri dizmiş demişti son bir haftadırda beyaz beyaz çıkmaya başladı eli hep ağzında salyası akıyor sürekli doktorda dişleri çıkıyor dedi
iki_tospik_annesiii EmirElifAnnesi bizde 6 ay 7 günlügüz 2 tane dişimiz 4 aylıkken çıktı. Şimdi üsten beklemedeyiz 😊
mrsgnss 5 aylık çıkartık Hemde 2 tane herşeyi agzına götürüp damaklarını kaşıyordu huysuz oldu beslenmesi yavaşladı
iki_tospik_annesiii Egemen26 huysuzluk wardı cnm eli hiç ağzından çıkmıyor herşeyi ağzına götürüyor ağzı sürekli akıyordu. Ama çok şükür ateş faln hiç olmadı hiç hastalanmadı.