Merhabalar 25 günlük bebeğim geceleri 2 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum kendisi de alıştı sürekli uyanıyor ama 2 gündür memeyi ağzına almak istemiyor ağlamaya başlıyor ama uyuyor gazı olan bebek uyur mu tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz