Nazlchngr-61 1 gündür Bebelac gold thıcner anne sütü kıvam arttırıcı ve sma optripro kullanmaya başladım ama öocuk kabız oldu normal mi nasıl düzeltebilirim kabızı bilgisi olan?
Deletedmom60 Nazlchngr-61 bnde kullanmıştım reflüsü gecti sükür bıraktık ben her gün 1 mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyodun ve probiyotik kullanıyordum
Deletedmom11 Nazlchngr-61 ilk kez duydum bu kıvam arttırıcı neden veriliyor ne için kullanılıyor acaba ? :)
Deletedmom11 Nazlchngr-61 Neler neler öğreniyoruz her gün. İkinci bebeğim olacak şaşırdım ilk kez duyduğuma . Geçmiş olsun bebişe 🌸
0znur Nazlchngr-61 Merhaba, biz de bugün ilk defa kullandik bebelaci anne sütüyle. Kıvamı muhallebi gibi oldu, normal mi biz mi yanlış yaptık
Nazlchngr-61 0znur merhaba emzirdikten sonra verilen muhallebi gibi oluyor kaşıkla yediriyordum. Ama biberona verdiğim süt kıvamlı oluyordu