Kusannesi Kızlar öksürmeye basladı oglum ama böyle minik minik öksürükler oyun mu yapıyor anlamıyorum benimde boğazım acımaya basladı. Baska belirti olursa test yaptırıcam bebeği covid olan annelere soruyorum belirti var mıydı ne agırlıkta geçti?
HamzaSiracveBen Kusannesi ayy ya biz de aynı oyleyız iki kere midesi bulanır gibi oldu arada bir hapsırıyor sabah kalkınca oksuruyor benimde bogazım sısmeye başladı korkuyorum diyorum evham yapıyosun sen zaten sürekli nezle oluyosun diyorum ama cok korkuyorum 😌😌😌😌
Duru2819 Sabahtan beri bebeğimin ateşi 38 şimdi 37 ye düşünebildim covid mi acaba ya kafayı yicem değilse o tahlil i yapacaklar canı yanmasın diye götürmiim dedim aöa sanırım götürmek zorundayım