Elo10 Gulfer_yusra merhaba. Oncelıkle gecmıs olsun. Sabırlı bır sürec sızı beklıyor. Her sey sıze bakıyor. Yanı sıkı bır dıyet yapmanıza. Bız atlatmak uzereyız. 2 aylıkken farkettık ve ben 4. Ayda sıkı bır dıyete basladım. Raporlu mamaylada toplamaya calısıyotuz. Aynı anda emıyot ama bızım ıcınde zor. Bıranda süt süt ürünlerinden kopuyorsun. Bebısın alerjık sıkıntıları 2 ıla 1 ayda duzelmeye baslıyor. Zaten hauysuzluhu bıle gıdıyor. Sonra kacırdıgınızda bı tepkısınde anlayabılıyorsunuz.
Gulfer_yusra Elo10 takşp ediyorum bende kilosuna raporlu mama bende çok duydum evet mamanın tadı kötü olduğundan kimse kunlanmıyorlwr
Elo10 Gulfer_yusra evet kotu ama alıstorabılıraıbız. Ben ılk 2 gun pekmezle verdım. Ve az az. Yavas yavas cogalttım cc yı. Cok sukır 3. Gun ıyıce alısmıstı ve sade verıyordym. Hala kullanıyorum.
Elo10 Eternalove evet canım. 2. Ayda 3. Ayda kılo alımı cok dusuktu 200 gr aldı 😔 cunku süreklü emıyor ama kılo almıyordu. Sonra mamayla toparladık bıde ek gıdaya gectık bakalım. Keyfı yerınde. Yavas yavas actık dıyetı. Baklım.
Ayzmm Eternalove Bana doktorum anne sutunden kalsiyum alamadigi icin kullan dedi en azindan gunde bi kere ver hem kilo alimi dusmez hemde bagirsaklari yumusar diye verdi denedim icince rapor cikardi canim 😊
Ayzmm Gulfer_yusra şart degil ama benim doktorum onerdi mamayi😊Aynen banada sebamed ve mustela onerdi doktor sebamed kullandim ama egzamalari icin mecbur kortizonlu krem kullandim dagilmaya ve buyumeye baslamisti egzama😊
Aselif0661 Gulfer_yusra benim kızım da 3 ay 10 günlük boynu koltuk altı ve bacaklarının boğum yerleri kızarık doktora gittik egzama ve mantarlaşma olmuş son zamanlarda da vücudun da kırmızılıklar olmaya başlamıştı doktor alerji testi yaptırdı süt ve süt ürünlerine karşı çıktı alerjisi geçici gibi duruyor ddi 1 ay diyet verdi ne yiceğimi şaşırdım gerçekten😒
Gulfer_yusra Aselif0661 şuan bende o durumdayım ne yapacağımı bilemiyorum benim kızımdadq koltuk altı yüzü baya pisti kortizonlu krem kunladım hemen geçti sarı sarı sular akardı
Eternalove Elo10 bende süt alerjisinden şüpheleniyorum döküntüler yüzünden bebeğim 40 günlük ama ilk ay 1200 gram almış. Salı alerji doktoruna gidicez umarım çıkmaz. Sizinde en kısa zamanda şifanızı diliyorum, hemen geçsin ve bitsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
nickimikili Gulfer_yusra öncelikle allah yardımcın olsun zor ama geçer allahın izniyle kapalı gıda ne olursa olsun ekmek bile hepsinin içeriğini okumalısın süt laktoz kazein bulunmaması gerek laktoz aslında sütün şekeridir ancak ilk başta ondanda uzaklaşmak daha hızlı toparlanmasına yardım ediyor tüm paket gıdaları ya hayatından çıkar yada içeriğine çok dikkat etmelisin sana en büyük yardımcı önerim kligtag diye bir uygulama var markette alacağın şeyin barkodunu okuttuğunda sana içinde alerjen olup olmadığını söylüyor etiket okumayı çözene kadar yapanın ellerine sağlık bana çok yardım etti