Anneee3 Benim gibi olan varmi normal diye biliyorum gec olmasi ama artik bir sene olucak cok şiş 🤦♀️hissediyorum dr gitmelimiyim yoksa kac aydaha beklemeliyim.
Anneee3 Misrizeli sizinkide cok erken olmus bilemiyorum ki normalmi valla genelde 3 ay 6 ay sonra olur diye denilir