Lina_123 Merhaba kızlar bebeğime dün ebemiz mama önerdi meme mama şeklinde devam edeceğiz 3 aylık kızım aldığım mama doğru mu bi bakabilir misiniz aptamil başlayacağım ilk defa mama vereceğim
Lina_123 Mlhtyldrmm canım o zaman tecrübelisin sen kızım 3 aylık bi sabah bi akşam vereyim diyorum gün içinde de meme vereceğim kaç cc içmesi lazım bir seferde 3 aylık bebeğin
Mlhtyldrmm Lina_123 bunda da gaz yapıyor ama dogal bitkisel bi şurup var ben hala veriyorum çok iyi yaparsa onu ver
IpekAda Ben bu ilk resimdekinş kullandım kireç gibi .. benimde kızımın bugün kırkı çıktı bizde aptamil kullanıyoruz ama üzerinde prosyneo 1 yazıyor . Aynı anne sütü gibi renk bile tavsiye ederim .