azizinannesi selamlar öncelikle bende zorlu bir sezeryan doğum yaptım
Başta sütüm gelmedi strese girdim psikolijim bozuldu bebeğime mama verdikçe üzülüyordum
Her gün ılık duş ile göğüslerime masaj yaptım
5. Gün de sütüm geldi ama süt kanallarım tıkalı idi göğüslerim çok şiş olunca Bebeğim memeyi alamadı
3 gün süt kanallarını açmak için uğraştım sonra sağıp verdim Bebeğim memeyi alana kadar
Çok şükür memeyi de aldı şu an anne sütü sadece besleniyoruz
Kendinizi ferah tutun sütünüz gelecektir
Süt gelene kadar bebeğinizi memenizden besleyiniz