2 ay 7 günlük bir kızım var doğduğundan beri hiç derin uykusu olmadı. Uykuda sürekli ıkınıyor kızarıyor bozarıyor ya da mırıldanıyor sürekli hareket ediyor. Kendisi tüm bunlara rağmen uyanmıyor ama ben uyuyamıyorum. Sürekli bişey mi oldu diye bakıyorum kalkıyorum ama mızıldanarak uyumaya devam ediyor baze.n de ağlamaya dönüşüyor bu mızıldanmalar.merek ediyorum herkesin bebeği böyle mi uyuyor, eğer öyleyse ne zaman sessizce ve sakin uyumaya başlıyorlar