ilayeceninannesi canimoglum_2020 burnunu sıkın topuğun hafifçe vurun biraz ağlıyor ama uyanıyorlar bizimde sarıliğımız 17ye çıkmıştı malesef 😏
Sutlac11 canimoglum_2020 ben soyunduruyordum birde ılık temizleme pamuğunu poposuna kollarına falan sürdüm tiksindirmeden
yaz06 canimoglum_2020 çok sıcakta uyutur üzerini hafiflet ve sık biraz topuğunu. Takip et değerini yükselmesin . Doktora götür mutlaka
Biranne91 canimoglum_2020 altını açın üstünü çıkarın, ayağının altına minik minik vurun, burnunu sıkın. Bir şekilde uyanır. Ama en başta siz stres yapmayın. Bana hastanede çok stres yaptırdılar bir türlü uyandıran adım bebeğimi. Nasıl ki eve geldik sakın kafayla uyandırıp emzirdim.
turansmom canimoglum_2020 bizimkide 17 olmuştu fototerapi gördük birgün. Burnuna pıtpıt yap, altını aç, yüzünü ıslak bir bezle sil, topuğunu sık sertçe en son olmazsa şekerli su vr iki çay kasığı benimki anca suyla uyandı kan şekeri düşmüş ac kaldığı için
Linaaaammm canimoglum_2020 ben topuzuna elimle tık tık yaptım ayrıca baya uğraştım aman allahım uyanmıo ödül koptu ilk bebeğim di o yüzden insan korkuyor bence şimdiden fazla fazla besmeleye başlayın mama işe besleniyor sa 70 80 e çıkartın anne sütüyle ise bile bol bol emzirsin korkmayın geçmiş olsun ☺️
Hsrtgndz canimoglum_2020 burnunu sık Ayağına parmağımla virman gerek Altını değiştir Yada ıslak mendille yuzunu boynunu sil Bizde hala sarılık geçiriyorz hala geçmedi şuan 75gunluk
Egemen26 canimoglum_2020 canım altını açın bebeğin bide eğer süt varsa annenin kaşığa sağıp yavaş yavaş ağzına verin ki şekerinde düşmesin