emineunalerenli Kızlar selam kızım 3 aylık işe başlayacağım buzluğa sütü nasıl eritiyorsunuz ? Erittiğiniz sütü nasıl veriyorsunuz sıcağını nasıl ayarlıyorsunuz çözdürdüğünüz süt kaç saat dışarıda kalıyor tecrübeli anneler bilgi verebilir mi ?
elfozyil emineunalerenli önceki akşamdan buzdolabına alıyorum 24 saat kullanıyor bu şekilde kullanacağım kadarını alıp kaynar su da ılıtıp içiriyorum. Isısını ise bileğime bir damla alarak kontrol ediyorum. dışarda çözdürülecekse bakteri üretimi için bir kaç saatte tüketilmesi gerekli diye biliyorum.