Veraveannesi ben evde yaptım. Bebeğimi besledim sonra 1 saat kadar dik tuttum kusacağı varsa kustu gazını iyice çıkardım. Hafifte açıktı karnı çok tok değildi. Aşıyı aldım dikkatlice açtım bebeğimi de eşim tuttu ellerinden ağzının içine doğru yavaş yavaş sıktım sıktıkça çıngırağı salladım eşim de ses yaptı aşının tamamını bebeğime 3 dakika da içirdim. Sonra bebeğimi yüzü dışarıya dönük olacak şekilde dik tuttum elime de bir kaşık aldım kusarsa hemen geri ağzına tıkmak için 🤗 eşim çıngırak hışırtı konuşmayla yarımm saat oyaladı kusmadı çok şükür. İlacın emilmesi için 30 dakika yeterli ama ben 1 saat boyunca dik tuttum sonra da emzirdim. Bu arada rotarix aldım. Rotatekin Tadını bebekler beğenmiyormuş.