ikiprensannesii2 onların anneleri de öyleydi. Yani ananem anlatır anneleri de 3 cocuk büyütmüş hep agzindakini çiğneyerek vere vere pis pis iste. Kim ne gördüyse onu yapiyor heralde valla bizim annem su bardaklarimizi bile karıştırmazdi. Benimki pembeydi abiminki mavi 🤣 bir kimsenin catalindan kaşığıyla yemek yemişliğim yoktur. Doğrusu da bu bence