Benimde kızım 16,5 aylık. Bizde bugünden itibaren tek uykuya geçtik çok şükür (uyandırılmadığı sürece) 2 saat uyuyor 1’den 3’e kadar ama emerek uyuyor maalesef. Benim sorum şimdi öğretebilir miyim desteksiz uyumayı yoksa sütten keserken kendiliğinden uyumaya başlar mı? Nede olsa az kaldı 2 yaşına?