3 aylık bebeğim var bebeğimi 40 gün emzirebildim sonra sütüm kesildi bu sabah çok az bi damla sıvı geldiğini farkettim sağma makinasıyla sağdım 3-4 damla süt geldi acaba sütüm geri gelmiş olabilir mi ve nasıl çoğaltabilirim acaba yardımcı olur musunuz 🤲🏻☺️