Dncjms Evet normal benim oğlum hastalandığı zaman doktor ateşi 38 olursa getirin demişti. Bizimki de genelde 36.4-37 arası çıkıyor
defnesmoms Dncjms teşekkür ederim işk defa kafası alnı sıcak olunca bide dışarı çıkardım endişeleniyo insan
Dncjms defnesmoms haklısınız tabi ben de acemi anneyim elimde ateşölçerle dolaşıyorum çoğu zaman ☺️ Allah hastalıktan uzak tutsun onları 🙏🏼