Dilossss21 Biz 13 aylık olduk daha tık yok 🐥 emeklemeye devam bi yerleri tutup ayağıda kalkıyoruz ama sonra hoppp popo üstü düşüp ağlıyoruz 😄 sizde durumlar nasıl?
Mom9 Dilossss21 15aylık hala sıralıyo. Acelem yok 18e kadar yürür nasılsa. Peşinde bitap düşüyorum saatli bomba gibi 🙊 bi de yürüyünce hepten biticem keyfini çıkarıyorum 😅😂
Gizemabc Dilossss21 Benim kız erkenci. 9 aylıktı ilk acemi adımlarını attı. Şuan 11 ay 5 günlük. Evin içinde baya aktif yürüyor. Ama ayakkabıyla ve dışarda mızmızlnıp yürğmek istemiyor