Benim 28. Günümde kanamam lekelenme gibiydi hatta nerdeyse bitti sandim 2 3 gun sonra aşıri yoğun şekilde gelmeye başladı 36. Gundeyim gunde 1 paket ped bitirdim asiri yoğunlaştı ilk günler bile bu kadar degildi ağrım falan yok ama pıhtı gibi kan da geliyor adet olduğumda da benim arada pıhtı şeklinde gelirdi aynen oyle hic durmucak gibi sanki normal mi 4 güne biter mi sizce boyle olan var mi