Merhaba arkadaşlar kızım yarın 3 aylık olacak. Son 1 haftadır eli sürekli ağzında meme emerken huzursuz dış kaşıyıcı verince deli gibi kaşıyor ağzını diş belirtisi olabilir mi ? Henüz erken diye düşünüyorum ama sizlerin düşüncelerini öğrenmek isterim