Arkadaşlar bu aylar arasında bebişleriniz kaç gr almıştı. Şimdiye kadar kilo alımı iyiydi beslenmeside öyle. Bu aylar arasında noldu anlamadım. Meme reddi iştahsızlık mızmızlanma. 4.ay kontrolunde 300 gr aldığını öğrendiğimden beri çok üzülüyorum. Üstelik bir de alerjik bebek.