GokturkAlp Zombi evin içinde gölge mi oluşuyor? Gölge olmaması için perdeyi falan çekin. Ne diyim bilemedim.
Rmzye Zombi merhaba benim kızımda 19 aylık dün gece parkta gölgesinen çok fena korktu çığlık attı kucağımdan inmek istemedi ilk kez gece dışarıda yürüyor keşfediyor sizin kızınızın ki geçti mi
Mom120 Zombi oyun haline dönüstürün. Gölge düstügünde elinizle kus sekli verin, aksam olunca telefon flasiyla gölge yapip oynayin nasil oldugunu anlasin☺️
Asli123 Zombi ay gülesim geldi 😂 benm oğlum da bir akşam uyumaya giderken gölgesini gördü çığlık çığlığa kaldı cocuk
Emine_1245 Benim oğlumda gölgeleri yakalamaya çalışıyor şaşırıyor hoşuna gidiyor😅 Oyun haline getirebilirsiniz bu durumu belki öyle korkmaz.