az once bi kahve icim on dk oyalansin diye orumcege koydum on saniye kafami cevirdim bi baktim belden asagisini sarkitmis elleri yerde ayaklarini cikarmaya calisiyor tepetaklak gidiyordu valla.siz siz olun orumcekten oyalanrken baska odalaringezsin falan diye bos birakmayin ben yapiyodum vallahi🤦🏻♀️