meleksidelya Merhaba kızlar💕 yavaş yavaş hipp’in kavanoz mamalarından tattırıyorum oğluma, açıldıktan sonra buzdolabına koysam nekadar sürede onu tükketmeliyiz yani az az verdiğim için buzdolabında tuttup birdaha vermem güvenli midir? Teşekkürler şimdiden😇
Cgdmltr93 meleksidelya bebişiniz kaç aylık? Kavanoz mamasından ziyade kendiniz yapıp tattırsanız daha sağlıklı olur.. zaten onlarda elma havuç falan..
Ata0905 meleksidelya kavanoz mamaları bir gün bekliyor dolapta. Yarım ölçü yapmanız lazım. Bu arada ilk başlarda naçizane doğal olanlarla başlasaniz sonra tadına alismayinca kabul etmiyorlar. Ben dışarda yolda falan olunca mecburiyetten veriyorum .
Helenyaz meleksidelya 3 gün duruyor, üstünde yazıyor zaten, açıp içinden kullanacağınız kadarını alıp dolaba kaldırın. 3 gün içinde bitmezse kalanı atın
Saglikci Kutusunda yazıyor olması lazım 2 ya da 3 gün diye hatırlıyorum. Çok vermemeye çalışın bence evde yapmak daha iyi 🌸 ama hipp organik serisi diğerlerine göre başarılı bence de
meleksidelya Saglikci Cgdmltr93 Ata0905 Oğlum 4 ay 24 günlük yurtdışında yaşıyorum ve burdaki doktorlar ek gıdaya erken geçmeyi öneriyor şimdiye kadar tüm meyve ve sebzeleri kendim yaparak denettirdim iyi geçti şükür, arada sadece havuç sevmedi onuda hippin kavanoz mamasını denemek istediğim için sordum :) Onun dışında hipp bio (organik) olanını doktorlar kesinlikle öneriyor diye biliyorum. Soruma gelirsek teşekkürler