05ay05az20e1sra14na9di3r27 10 günlüğüz kızlar daha bebeğimin göbeği düşmedive bugün baktım kenarı kanamış .Göbek kurumus gibi ama düşmedi niye acaba kanadı 😥
Aselhafsa61 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benim 12 günlük düşmüştü canim korkma bekle 2 3 gün daha kan da cok gelmiyirsabisey olmaz demişti doktor sadece elbisesine iz yapacak kadarsa
elfozyil 05ay05az20e1sra14na9di3r27 K vitamini tekrar yapabilirler canım doktorunla görüş istersen. Bizimki 12 günde düşmüştü ama kan lekesi yoktu
Defociho 05ay05az20e1sra14na9di3r27 15 güne kadar düşer. Eğer 15 günluk olduğunda düşmezse Dr a goturursunuz. Ufak bı kanamysada önemli değil. Devam ederse k vitamini iğnesi vuruyorlar.
Aselhafsa61 05ay05az20e1sra14na9di3r27 2 3 gün daha bekle canim bide bende hiç bisey sürmedim düştükten sonrada cok az kan geliyordu kıyafetine 10 gün kadar da o sürdü ama doktor kesinlikle ilaç vermedi
Minnossareannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Bizim de 11. Günde düştü kanama derken içten gelen bir kanama ise K iğnesi yapabilirler ama bazen beze sürtmeden kaynaklı kanıyor öyleyse eğer bişey olmuyor bizim de beze sürtüp kanamıştı doktor gerek yok dedi
Hava01 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bizimki 16 günlük iken düştü etrafı kurudu ama aynı kan varmış gibi kurudu doktor bizede birşey sürmeyin dedi bizde de ara ara kan oldu ama sürtünmekten oluyormuş ben dayanamayıp göbek bağı düşmedi diye doktora götürmüştüm de 😂
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Hava01 nereue surtunuyor ki acaba kıyafete mi yoksa beze mi dikkat de ediyoruz halbukis
Alya_Busra Canım benim kızda da düştükten sonra kanaması oluyodu doktor k vitamini iğnesi vurdu düzeldi